2009. október 18., vasárnap

Lesz, aki a szívéhez kap, ha megmutatom, mit lőttem a pénteki piacon kedvenc turkálós standomon. Úgy látszik, waltdiznire vagyok beállítódva, mert ez ugyan nem világít, de valami híres kiskacsa van rajta (nem tudom, van-e magyar neve ennek a Tweety-nek, egyáltalán, egy kiskacsa van abban a filmben, vagy hat?), és még a címkéje is aszongya, hogy Warner Bros. Studio Shore. De ami a lényeg, vastag, puha, belül bolyhos és a zöldnek ez az árnyalata a kedvencem, szóval, megfogtam és el se engedtem, mert tudtam, hogy nem lehet otthagyni. Háromszázért meg pláne megéri a hülyének is, hát még nekem.
Nyugi, nem megyek ki benne az utcára. :-) Viszont itthon a téli zimankóban milyen jó lesz belebújni!



8 megjegyzés:

Nádasdi Edit írta...

csőrike :)

gigi írta...

És tudtommal nem kiskacsa, hanem kanári :-). De aranyos :-).

bikfic írta...

Kanári? Csőrike? El vagyok maradva teljesen, kösz' az infókat, lányok! :)))

KapitányG írta...

Sylvestertől óvakodj! :)

bluemoon írta...

http://www.youtube.com/watch?v=45c0nnd9vw8&feature=related

Hát akkor szeretettel küldöm Csőrikét és Szilvesztert. ha jól emlékszem te beszélsz olaszul is ugye?

nzsuzsa írta...

Nagyon tetszik!!!!

Andrea írta...

Én a helyedben bátran viselném utcán is.
Fiatalodjunk.
Iletet kaptam tőled, így ma én is bemutattam az egyik kedvenc turis szerzeményemet:)))

bikfic írta...

Köszönöm, Bluemoon, megnéztem, tisztára mint a Tom és Jerry. Nagyon aranyos. :) Most már képben vagyok Csőrikét illetően.